Livrare și plată

Metode de plată

Nadishop.ro va pune la dispozitie 2 metode de plata a comenzilor dumneavoastra.

  1. Numerar sau ramburs la primirea coletului – Achitati contravaloarea comenzii la curierul FanCourier in momentul primirii coletului la adresa indicata de dumneavoastra. In cazul in care nu sunteti la adresa in momentul sosirii curierului, puteti apela la o alta persoana pentru receptionarea acestuia.
  2. Plata in avans prin OP – In cazul in care doriti sa efectuati plata prin OP bifati aceasta optiune iar in momentul in care apasati butonul de confirmare a comenziil veti primi datele bancare necesare efectuarii transferului.

Metode de livrare

Nadishop.ro expediaza comenzile dumneavoastra prin intermediul celei mai mari firme de curierat din Romania: FAN COURIER.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24h-48h lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania.

Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.

Livrarea in afara Romaniei este posibila dupa ce ne-ati contactat telefonic,tel. 0751 389 842.

Care sunt termenele de livrare?
Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare din momentul expedierii, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii,blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica a firmei Fan Courier.
Este datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii firmei de curierat Fan Courier sunt relative si trebuie considerate ca atare. Ne cerem scuze in fata tuturor clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine 100% promisiunile, din motive ce nu tin de organizarea companiei noastre, ci de modul in care angajatii firmei de curierat Fan Courier inteleg/reusesc sa isi faca datoria fata de clienti. Ne straduim sa va oferim produse de calitate, insotite de un transport la pret rezonabil si credem ca de cele mai multe ori reusim, mai ales daca avem intelegerea dumneavoastra.

Cum procedam pentru a obtine informatii legate de colet?
Este simplu.Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai  comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier . De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS ul pe care firma Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.
In momentul cand ati primti AWB-ul comanda nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat in posesia firmei Fan Courier care isi urmeaza fluxul zilnic de livrari si deja a facut taxarea catre firma Nadishop.ro a transporului ce urmeaza a fi efectuat.
Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda (in plicul transparent sub formularul de AWB- nota de transport) in cazul in care ati solicitat acest lucru. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii.
De asemenea firma de curierat Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta respectiva va rugam sa o solicitati de la persoana care va face livrarea.

In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.

Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat, botit sau ud refuzati primirea coletului, deoarece compania noastra nu a expediat niciodata vreun colet sub aceasta forma. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede in cazul acestei situatii pentru a lua la cunostinta si a rezolva cat mai repede incidentul creat.